pátek 11. ledna 2013

During a day

Tak dneska to bylo celkem zajímavé....Ono se v podstatě celkem nic nestalo až na pár mých postřehů a poznatků z běžného života. Včera jsem udělala druhou zkoušku během dvou dnů, tak jsem měla opravdu radost a konečně si dneska mohla na chvilku odpočinout a nevstávat ráno ve 4 hodiny :o( Dopoledne k nám přišla ségra na oběd, pak jsme jely do obchodu a pak volit. Celkem nuda že... Dala jsem si konečně mou oblíbenou svačinu - bílý jogurt, banán a BeBe Dobré ráno mini. Před chvilkou se ale u nás jako by roztrhl pytel se sněhem a hodně hustě chumelilo. Nedalo mi to a musela jsem jít na sníh :o) Bude to znít hloupě, ale normálně se "proběhnout" a vychutnat si kouzelný sníh (obvykle jsem zastáncem léta) . Tak snad aspoň nějaké novinky ;o) Přeji hezký večer, jestli někam vyrážíte!

Zdroj: google.cz


Je vidět, na co myslím ...?....

Sněžíííííííí

Foukalo proti mně :o))

Nejsem fotografka ani nemám kvalitní foťák, ale měla jsem potřebu vše zdokumentovat




p.s. Já si jdu udělat nové nehty, čekejte článek ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat