úterý 1. ledna 2013

*Trblietky*

Ahooj :o)
Poslední dobou mě hodně baví střídat laky na nehty a tak se pořád inspiruji (i Vámi :)) naposledy o svátcích jsem měla stříbrný lak od Miss Sporty (nenašla jsem odstín,asi 2256)

























A na silvestra jsem chtěla něcoo třpytivého :o))) a našla jsem inspiraci na blogu u Mariann  a tak jsem se snažila .... Použila jsem podkladový bezbarvý lak od Essence Ultra strong nail hardener, který nehty úžasně zpevní (už nepoužívám jiný), potom jsem raději dala jen jednu vrstvu laku Maybelline mini Colorama (33 Berry Jam), a až to malinko zaschlo jsem kladla štětečkem třpytky větší a malinké od místních ťamanů :oD no a závěr průhledný lak Maybelline mini Colorama (Crystal clear). Třpytky jsem měla všude, ale to tak asi většinou bývá :oD










Líbí? :o)

A když jsem si nehty dodělala, přišla mamka z obchodu s tím, že nakoupila nové ozdoby na náš příští vánoční stromeček ...A hádejte jaké? Zvláštní že :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat